S4, A18: Marwans kumpaner kommer över en missil i Iowa. CTU tar en man som har kopplingar till Marwan till fånga, men de blir hindrade från att förhöra honom. Vicepresident Logan tar nervöst över rollen som president medan Jack får reda på att den del som saknades till kärnvapenkoderna visar var missilerna är belägna.