S3, A13: Chase konfronterar Jack och ställer honom till svars om varför han inte var inkluderad i planerna att komma över viruset. Jack berättar den jobbiga sanningen om vad som krävs för att bli agent på CTU. Nina kommer på ett sätt som kan skada CTU i grund och botten.