S4, A19: President Logans plan att ta Marwan till fånga misslyckas eftersom han beordrar att anhålla Jack under uppdraget. Logan kallar in en rådgivare med större erfarenhet. Chloe följer upp ett tips som kan leda till Marwans kollaboratörer.