S1, A3: Kimberly och Janet hamnar i fara och måste hitta ett sätt att fly. I sin jakt på Kimberly får Teri hjälp av Janets pappa Alan York. Palmer deltar i ett hemligt möte om de oroväckande nyheterna som är på väg att avslöjas. Jack hittar ett nyckelkort som kan leda honom direkt till terroristorganisationen.