S2, A21: När Jack äntligen kommer över datachipet anstränger sig Tony och Michelle för att komma åt ljudfilerna för att kunna förhindra att ett krig utbryter. Palmer träffar de regeringsmedlemmar som tvivlar på hans förmåga att fortsätta som president.