S1, A5: Jack kringgår Mason och lyckas olovligen befria Penticoff från fängelset. Nu kan han få upp spåret efter Palmers torped och Kimberly. När Gaines ber Penticoff att göra sig av med en kropp fruktar Jack det värsta, men när de hittar kroppen inser de att det inte är Kimberly utan en okänd man. Samtidigt ber Jack Teri att ta reda på vad Janet York vet.