S3, A16: Jack lättar på sin kontroll över Amador i syfte att ta reda på vem han jobbar för. En av de tolv flaskorna som innehåller viruset har placerats på ett hotell i Los Angeles, vilket leder till att CTU blir tvungna att isolera byggnaden.