S5, A22: Bierko rymmer från transporten och använder sin sista behållare nervgas i en attack. Jack blir tvungen att samarbeta med Henderson för att hitta Bierko, men Henderson vill ha något i gengäld. Logan vidtar drastiska åtgärder för att handskas med Pierce när han inte vill tysta ned händelsen.