Kl 07.00
S6, A2: Jack försöker leta upp Assad i hopp om att varna honom för det kommande luftangreppet. Assad går med på att hjälpa Jack att hitta Fayed, men Jack är rädd att han har glömt hur han ska utföra sitt jobb.