S2, A24: Jack tar hjälp från oväntat håll för att komma åt Peter Kingsley. Novick får reda på nya uppgifter och måste bestämma sig för om han ska hjälpa Jack i hans försök att bevisa att den cypriotiska inspelningen är fabricerad. Marie och Kate konfronterar varandra en sista gång.