S5, A3: När CTU förbereder sig på att storma flygplatsen börjar terroristerna skjuta gisslan. Jack lägger på ett kol för att rädda Derek som riskerar att dö härnäst. Martha letar efter en skriven kopia av Palmers telefonsamtal.