S1, A14: CTU får kännedom om att en ny plan att döda senator Palmer är på väg att bli verklighet. Fler utländska skyttar har anlitats och de kan redan befinna sig i landet. Palmer måste handskas med det faktum att några av dem som finansierar hans kampanj också utpressar honom.