Kl 16.00
S3, A4: Jack konfronterar president Palmer om behovet av att förhandla med terroristerna. Palmer vägrar att göra det eftersom det skulle öppna för nya angrepp på amerikanska folket. Michelle får kännedom om en livshotande situation för Tony.