S4, A11: När agenterna på CTU får kännedom om att Marwan förvarar manövreringsenheten i en kontorsbyggnad möts Jack och Curtis där eftersom härdsmältan snart är ett faktum även på de övriga kärnkraftverken. Driscoll tar itu med sin dotters kris.