S4, A14: Jack och Dina går under täckmantel för att övertyga en annan terrorist om att hjälpa dem att hitta Marwan. När Paul blir opererad inser Audrey hur mycket hon fortfarande bryr sig om honom. Chloe återvänder till CTU.