The Sopranos Knight in White Satin Armor
S2, A12: Richie och Janice är på väg att flytta in i ett nytt hus och firas av en motvillig Tony hemma hos honom, vilket leder till deras första gräl. Irina tar kraftåtgärder för att övertyga Tony att fortsätta deras kärleksaffär.