S5, A3: Philip och Elizabeth berättar mer för Paige om sin verksamhet, men pressande nya frågor uppstår när en manöver tar en kuslig och oväntad vändning. Samtidigt äventyrar ett informationskänsligt paket Olegs liv hemmavid.