S2, A7: Benjamin öppnar Midges ögon för New Yorks konstscen och hon visar sig kunna mer om konst än hon förstår. Familjerna Maisel och Weissman kommer samman för en spänningsfylld Yom Kippur-middag på årsdagen av Joel och Midges separation. Under tiden vänder sig Susie till sin familj för att få skjuts i sin karriär.