Walker Texas Ranger Kollisionskurs
S4, A4: Walker och CD kämpar för att rädda CD:s syskondotter efter att hon kidnappas av sitt ex, som tvingar henne att eskortera honom på hans bankrånareskapader som en modern Bonnie och Clyde.