S5, A7: Paige blir än mer indragen i sina föräldrars värld, medan spänningarna med Matthew Beeman ställs på sin spets. Philips och Elizabeths honungsfällor får överraskande vändningar, och Stan står inför konsekvenserna av att han betett sig för utmanande på FBI.