S1, A1: Daryl Dixon hamnar i Frankrike, vilket sätter i gång en våldsam händelsekedja där en ung pojke i en växande religiös rörelse försätts i fara. Daryl går med på att hjälpa pojken i säkerhet mot att han får hjälp att återvända till USA.