The Walking Dead: Daryl Dixon
L'ame Perdue
Daryl Dixon hamnar i Frankrike vilket sätter i gång en våldsam händelsekedja där en ung pojke i en växande religiös rörelse försätts i fara. Daryl går med på att hjälpa pojken i säkerhet mot att han får hjälp att återvända till USA.
Paris Sera Toujours Paris
Gruppen anländer till Paris där Isabelle bearbetar sitt förflutna samtidigt som hon kommer närmare Daryl. Codron söker hjälp hos ledaren för den växande nationalistiska rörelsen Pouvoir vilket får Hoppets förbund och Laurent att hamna i farozonen.
Daryl och Isabelle måste förhandla med Quinn, som äger undergroundklubben Demimonde - den sista mötesplatsen för konst och kultur i Paris.
Daryl står öga mot öga med gamla demoner och minnen från hur han hamnade i Frankrike väcks till liv. Isabelles uppoffring tvingar henne att överväga drastiska åtgärder. Genet inleder ett firande för folket i Paris.