The Walking Dead: Dead City
Old Acquaintances
Maggie hittar Negan och de beger sig till Manhattan. Polismannen Armstrong följer efter Negan. Vi träffar den tystlåtna flickan Ginny.
Mörka instinkter tränger sig på när Maggie och Negan utarbetar en strategi. Armstrong sätts på prov. Ginny ger sig av på ett farligt äventyr.
Maggie och Negan genomför en attack, men allt går inte som planerat. Ginny och Armstrong får på var sitt håll oväntad kontakt med andra.
Sanningar uppdagas och motiven klarnar när Maggie, Negan och de andra tränger allt djupare ner i stadens underjord.
Motsättningarna mellan Maggie och Negan når sin kulmen. Ginnys sökande fortsätter. Frågetecken uppstår kring Armstrongs väg framåt.