S3, A12: J.T. McWilliams skapar ett samhälle men utmanövreras av William Clark, Bugsy Siegel satsar sitt liv på Flamingo Casino och Moulin Rouge är det första kasinot som släpper in svarta. Med Sam Rockwell, Donald Faison och Dennis Quaid.