The Marvelous Mrs. Maisel Låt oss möta musiken och dansa
S2, A6: Med Midges hemlighet avslöjad för Abe är relationen mellan dem mer spänd än någonsin. Sommaren närmar sig sitt slut, Susie är fullständigt försjunken i sin Steiner-personlighet, och Joel kontemplerar livet som singelkarl. Rose utnyttjar Astrids sköra tillstånd för att ta reda på några överraskande hemligheter om Noah.