Revenge Legacy
S1, A20: En tillbakablick till 2002 då Amanda Clarke börjar läsa pappans dagböckers och granska familjen Graysons hem. I och med att hennes ilska och beslutsamhet växer så utformar hon sin plan att utkräva hämnd - som Emily Thorne.