S6, A2: Selina går på invigningen av den tidigare presidentens nya bibliotek och Jonah försöker ta reda på hur han ska göra politisk karriär. I rollerna: Tony Hale, Anna Chlumsky, Julia Louis-Dreyfus, Reid Scott, Matt Walsh m.fl. Del 2 av 10.