Malcolm in the Middle Lois' Sister
S5, A13: Lois syster Susan kommer på besök och överöser barnen med dyra presenter, bland annat en Mustang cabriolet och Francis går vilse på en avlägsen del av ranchen tillsammans med en grupp scouter.