S4, A16: Den fängslade droglangaren Lemond Bishop kräver att Alicia ska samarbetar med advokaten Charles Lester, men när vittnen mot Bishop börjar ta tillbaka sina vittnesmål börjar hon misstänka att Lesters beskedliga utseende inte är allt det verkar vara. Kalinda tvingas träna upp en ny utredare, och Cary gör ett riskabelt drag.