Rizzoli & Isles Lost & Found
S5, A8: Tiden börjar rinna ut för teamet som måste hitta ett ungt vittne till det lejda mordet på en kvinna utanför en nattklubb. Jane gör så att hon hamnar mitt i skottlinjen.