Big Sky Love is a Strange and Dangerous Thing
S1, A16: Cassie och Jenny lämnar Kleinsasser-kvinnorna för att gå sin egen väg, befria sig från sina ranchproblem och åka hem; Ronald leder laget på en vild gåsjakt, rakt in i syndikatets armar.