Loyalty
S1, A10: När Emily får reda på en hemlighet ifrågasätter hon Nolans lojalitet. Amanda vänjer sig vid livet i Hamptons. Precis när Victoria börjar återfå en del makt förvärras situationen mellan henne och Conrad.