S4, A17: Five-0 försöker avslöja sanningen bakom fallet där en flicka kidnappas från sitt hem och hennes far skjuts i processen. Samtidigt försöker Danny få sina föräldrar att gå in i ett förhållande igen och Jerry knäcker en kod han hittade i bottnen av McGarretts låda.