The Good Wife Målzon
S6, A8: Alicia tar sig an ett våldtäktsfall som sätter henne mot Louis Canning, när målet går från ett universitetsförhör till civildomstol. Samtidigt driver Eli och Elfman en politisk fokusgrupp, medan Alicia dyker in i sin kampanj till distriktsåklagare.