S7, A2: Mike går igenom sin far Buds dödsbo. Det har nu gått flera månader sedan Buds plötsliga bortgång och Mike är äntligen redo att ha det öppenhjärtiga samtal med sin far som han aldrig hade medan han levde. Kristin föreslår ett nytt företagsprojekt och Mandy ger Kyle en radikal makeover för att han ska smälta in bättre i affärsvärlden.