S5, A11: Efter en stor olycka vid O'Hare, är akutmottagningen oroliga att en av deras egna är i livsfara. Wills förslag om en säker injektionsplats går till styrelsen för beaktande. Natalie och Goodwin blir oroliga för Gwen.