Treme Me Donkey Want Water
S3, A3: Janette, Mimi och Annie sluter nya avtal. Toni kan ha hittat mördaren hon är på jakt efter. Terry letar fortfarande efter sin. LP Everett träffar sitt mordoffers familj. Batiste spelar trombon i Texas. Sonny spelar musik närmare hemmet.