S2, A14: Louis och Jessica får reda på att Emery har potential att bli nästa stora tennisstjärna. Men efter att ha hyrt tennislegenden Billie Jean King för att ta Emery till nästa nivå inser de att hon kanske har tagit träningen för långt. Eddie hjälper samtidigt Evan att betala av en spelskuld.