The Marvelous Mrs. Maisel Midnatt på Concord
S2, A5: Sommarsäsongen på Steiners Bergsby fortsätter med att Moishe och Shirley ansluter sig till gruppen, vilket stör Abes lugn. Susie försöker värja sig mot en ny vän samtidigt som hon håller en låg profil på semesterorten. Midge kastar sig över chansen att återfå sitt anseende på B. Altman.