Fresh Off The Boat Miracle on Dead Street
S2, A5: Det är familjen Huangs första Halloween i förorten. Louis är fast besluten att förvandla deras gata till det främsta målet för barn som går "bus eller godis". Samtidigt som familjen visar upp sig i sina utarbetade kostymer har Jessica större planer - att skydda hennes investeringsfastighet från tonårings-pranksters.