Mission Accomplished
S3, A12: Avon gör sina trupper redo för ett till synes ändlöst krig mot Marlo. Medan styrkan jobbar sig mot toppen av Barksdalegänget tänker McNulty om vad gäller jakten på Stringer Bell och den väg han valt i livet.