Bones Modern och barnet i bukten
S2, A2: Booth och Brennan undersöker kvarlevorna av en kvinna och ett foster som hittades i Delaware Bay. Kroppen identifieras som Carlie Richardson, en gravid nygift kvinna vars mystiska försvinnande var landsomfattande nyheter ett år tidigare. Carlies make, Kyle Richardson, blir omedelbart huvudmisstänkt, men han försvinner innan han kan förhöras och Booth driver igång jakten på Kyle. Ledtrådar som...