Moody Foodie
S2, A7: När restaurangen får en dålig recension av en matkritiker, fruktar familjen Belchers att den negativa pressen kommer att hålla kunderna borta. Bob åker hem till kritikern för en förklaring, men hans plan spårar ur när hans barn och vänner dyker upp som stöd.