S2, A9: Ett mordförsök på systrarna tvingar Prue att förklä sig till kvinnan som försökt döda dem, fröken Hellfire. I sin förklädnad blir hon romantiskt involverad med mannen som anställde den ursprungliga fröken Hellfire.