Rizzoli & Isles My Own Worst Enemy
S2, A8: Efter ett våldsamt rån, utreder Jane och Maura en familjs bakgrund. Samtidigt dyker en romantisk och mystisk figur från Mauras förflutna dyker upp, vilket orsakar en spricka med Jane.