My Wild Irish Nose
S4, A10: Simone sätter Russels täckmantel på spel genom att häkta Liery. Poliserna upptäcker knarkare som auktionerar ut en död mans ägodelar medan liket är kvar i rummet. Ett vittne till ett mord sätter sitt liv i fara.