När du blir trött på att krossa andras hjärtan
S1, A15: Rayna försöker förklara sitt misslyckade äktenskap under ett uppträdande på Katie Courics talkshow; Maddie berättar en lögn som leder till farliga konsekvenser; Deacon blir attraherad av en vacker veterinär.