Castle Need to Know
S6, A3: Castle, killarna och en ny NYPD-kriminalare, Sullivan, utreder mordet på en före detta barnstjärna. Fallet tar en märklig vändning när Beckett och McCord kommer från D.C. för att ta över utredningen.