Modern Family New Year's Eve
S4, A11: Jays planer om att hela familjen ska fira nyår tillsammans i Palm springs går om intet när hotellet inte lever upp till deras förväntningar. Haley och Alex ska passa de mindre barnen vilket visar sig vara en större utmaning än de kunnat ana.