Big Sky Nice Animals
S1, A14: Cassie, Jenny, Jerrie och Lindor jobbar för att få igång motellet igen efter att det blivit helt förstört. På ranchen får Cheyenne en möjlighet att skifta maktbalansen i familjen till sin fördel.